SnowRunner - GMC Brigadier DLC (Windows 10)
Udvid din SnowRunner garage yderligere med GMC Brigadier DLC, hvilket giver dig den muskuløse GMC Brigadier samt et eksklusivt alternativt skin. Denne benzinslugende mastodont, der kan opgraderes med firehjulstræk og differentiallås, vil give dig ekstraordinær kraft og drejningsmoment til dine mest skræmmende missioner! GMC Brigadier DLC er ikke inkluderet i Year 1 Pass eller Year 2 Pass.