SnowRunner - Anniversary DLC (Windows 10)
Fejr SnowRunners første jubilæum med Anniversary-DLC'en, og modtag to nye lastbiler gratis! CAT 681 og International HX 520 giver dig alle nye muligheder for eventyr på tværs af de barske landskaber i SnowRunner, og samtidig se godt ud imens. CAT 681 er en robust, terrængående sværvægter med masser af lagerplads og kraften til at komme igennem selv de hårdeste kort. Med en robust konstruktion er den mindre tilbøjelig til at bryde sammen end andre lastbiler. International HX 520 kan tilkobles et vilkårligt antal store trailere, og er perfekt til at transportere gods over det mest intense terræn. Den tilslutter sig en flåde på mere end 40 andre, og giver dig alle muligheder for at erobre vildnisset.