SnowRunner - 3-Year Anniversary Edition (Windows)
SnowRunner’s 3-Year Anniversary Edition omfatter grundspillet samt Year 1-, Year 2- og Year 3-passene. Gør dig klar til den ultimative offroad-oplevelse! I SnowRunner sidder du i førersædet på kraftige køretøjer, og du skal klare dig i de ekstreme, åbne omgivelser med den mest avancerede terrænsimulering nogensinde. Kør 60 køretøjer fra brands, som f.eks. Ford, Chevrolet og Freightliner, og sæt dit mærke på en utæmmet åben verden. Du skal overvinde mudder, fossende vandløb, sne, tilfrosne søer, når du påtager dig farefulde kontrakter og missioner. Udvid og tilpas din bilpark med mange opgraderinger og tilbehør, herunder en udledningssnorkel til kraftige vandløb eller snekæder i kampen mod sneen. Kør alene eller sammen med andre i co-op med 4 spillere! - Stå overfor ekstreme omgivelser i en højavanceret fysikmotor - 60 unikke køretøjer, du kan oplåse, opgradere og tilpasse - Gennemfør masser af udfordrende missioner i en sammenhængende verden - Gå solo eller spil med andre i co-op med 4 spillere Visse funktioner i spillet, herunder mods, er muligvis ikke tilgængelige for Xbox-børnekonti. Medmindre den lokale lovgivning angiver noget andet, så er et barn, i følge Xbox, en spiller, der er under 13 år gammel.