Snow: Perpetual Battlefield
Vær klar til en ny episode i Coliseum! Snow er tilbage og klart til at fyre den af. Vind slag og få fat i krystallen for at låse Snow op som medlem af gruppen!For at få adgang til dette indhold, åbn Historia Crux'en (tilgængelig fra kapitel 2 og senere) og vælg "Coliseum -??? AF-".