Snooker Nation Championship
Velkommen til Snooker Nation Championship, den vigtigste begivenhed i din digitale Snooker dagbog. Udfordre de allerbedste Snooker-spillere i verden til at tage med hjem, at alle vigtige sejre og løfte det berømte Snooker Nation-trofæ. Offline turneringen spænder over 6 runder, der konkurrerer i kvalifikatørerne til den store finale i Snooker Nation Championship spillestedet, der spilles på omhyggeligt opstillede Championship Specification tabeller. Eller tag en pause fra folkemængderne ved at udfordre spillere online og klatre over de globale leaderboards. Indsamle en række vinkler og konkurrere i online snooker ligaer. Snooker Nation Championship er digital snooker på det bedste.