Sniper Elite 4 - Urban Assault Expansion Pack
Kontrollér by-banerne med 8 byinspirerede riffel-skins, mandlige og kvindelige ghillie-figurer* og 3 nye våben: Winchester, Sten og Walther PPK. *Kun til konkurrencebaserede multiplayer- og overlevelse-tilstande.