Sniper Elite 4 Season Pass
Sniper Elite 4 sæsonkortet giver spillerne adgang til alle 12 DLC-pakker på tværs af tre udvidelser til en fantastisk pris. Dette årskort indeholder et væld af singleplayer- og multiplayer-indhold, herunder: NY KAMPAGNE-MISSIONER Fire nye missioner for 1-2 spillere, herunder Target: Führer og en spændende 3-delt kampagne. NYE VÅBEN 18 nye våben - herunder mange, der er nye til Sniper Elite-serien - til brug i alle tilstande. NYE PERSONER 9 detaljerede nye personder, du kan spille i multiplayer og co-op-tilstande. NYE VÅBEN-SKINS 32 temaer og riffel-camouflage-skins til brug i alle tilstande. Bemærk: Ud over DLC-indholder, der er inkluderet i dette sæsonkort, vil nye multiplayer kort-pakker og tilstande leveres GRATIS til hele samfundet efter lanceringen!