Sniper Elite 4 - Deathstorm Part 2: Infiltration
Takket være Karl indsats er de allierede tættere på at finde ud af, hvad fjendens tophemmelige atomare projekt, Dødsstorm, er. Karl bliver sendt til det stærkt bevogtede Niroli Universitet i det fascistisk kontrollerede Norditalien. Her skal Karl finde en italiensk videnskabsmand, der tvinges til at arbejde for fjenden. Dødsstorm: Infiltration er den anden mission i en spændende ny tredelt kampagne for 1-2 spillere, hvor Karl bliver sendt ud på en dristig mission bag fjendens linjer ...