Sniper Elite 4 - Death Storm Part 3: Obliteration
Nu da fjendens planer for 'Dødsstorm' er blevet afsløret, sendes Karl til byen Steigerloch i Tyskland, for at sætte projektet ud af funktion. Hvis Karl ikke klarer det, er konsekvenserne for de allierede - og for hele den frie verden - utænkelige. I Dødsstorm: Tilintetgørelse, som er afslutningen på den spændende tredelte DLC kampagne, får Sniper Elite brug for al sin snuhed og list for at besejre fjenden ... For 1-2 spillere.