Sniper Elite 4 - Cold Warfare Winter Expansion Pack
Bliv herre over sneen med 8 vinterinspirerede riffel-skins, mandlige og kvindelige ghillie-figurer* og 3 nye våben: ZH29, PPSH og Tokarev. *Kun til konkurrencebaserede multiplayer- og overlevelse-tilstande.