Smoke and Sacrifice
Sachis hjem er den eneste frugtbare plet, der er tilbage på en isdækket ødemark. Hendes landsby trives takket være det strålende Soltræ, som har erstattet det tabte lys fra den manglende sol. Efter at have ofret sit førstefødte barn til Soltræet, opdager Sachi en mørkere hemmelighed under den tilsyneladende godhjertede overflade. Vil hun opdage sandheden bag den hemmelige underverden, eller vil hun ende sit liv i dens dødbringende røg? Smoke and Sacrifice udfolder sig i en åben, fortællerstyret RPG-verden, hvor udforskningen af levende økosystemer er nøglen til overlevelse. Kæmp, overlev og udforsk det enorme univers i dette smukt håndmalede, gotiske eventyr, hvor alle figurer har deres helt egen historie at fortælle. Med alle odds imod sig, og jaget af mystiske væsner og den altid truende røg, som kun venter på at gøre det af med alt og alle, er spørgsmålet, om det vil lykkes Sachi at finde ud af, hvad der hændte hendes søn?