Slå til pakken: Kung-Fu & Beatsplosion
Spar penge med denne dobbeltpakke af kalorieforbrænde slå på tæven-spil! Træd ind i Kung-Fu til Kinect, og bliv til en karatemester! Slå og spark dig vej gennem de tegneserieinspirerede skurke, og se dig selv i rollen som stjernen i en animeret kung-fu-tegneserie. Bevæg dig til musikken i Beatsplosion til Kinect, slå dig vej gennem kvarker og neutroner, og smadr alting i stumper og stykker! Advarsel: Daglig anvendelse kan resultere i seriøs veltrænethed.