Skyforge: Startpakke 3.0
Startpakke 3.0 er den bedste måde at starte din Skyforge-rejse på! Spring ud i eventyret med alt det, du har brug for, en ny class, et hurtigt mount og en stor mængde ressourcer! Denne pakke indeholder: - Mount Black Griffin - Class unlock token x2* - Argents 5000 - Credits 300000 - Stimulants 25 - Premium Days 14 - Knowledge of Enemies 7,500 - Premium Rank Progress 10,000 *Class-tokens giver dig gratis unlock af en class, men Outlaw, Revenant og Grovewalker classes er ikke mulige at låse op med disse tokens.