Skullgirls: Umbrella
Undskyld mig, prinsesse! Må vi præsentere selveste UMBRELLA! Den mest bitre søster i Canopy Kingdom (og hendes glubske monster Hungern) slutter sig langt om længe til Skullgirls-galleriet! - Hvem vil have en is?! Så kom et smut forbi Boardwalk-banen – man ved aldrig, hvem man kan rende ind i! - Jeg er ikke forkælet, DU ER FORKÆLET! Prøv 29 forskellige royale farvepaletter. - Oplev hendes helt nye historiespiltype, når Umbrella opdager den grusomme sandhed om den royale Renoir-familie ... - Lær hendes tricks med helt nye figurinstruktioner!