Skullgirls: Marie
Hun levede længe nok til at blive en skurk, men døde for at blive en helt. Langt om længe bliver MARIE en del af Skullgirls-slænget! Engang var hun en storslået Skullgirl, og nu er Marie tilbage på slagmarken med et væld af uddøde og sin loyale støvsuger – men nu bekæmper hun den ondskab, hun før repræsenterede. - Forårsrengøring: Find og børst al spindelvævet væk i Maries bane, det forladte Hilgard Castle. - Det er din begravelse: Se formidabel ud med 29 paletter, designet til Marie. - En stuepige, en forældreløs og en gigan mødes på en bar: Gør det slette godt igen med lidt hjælp fra dine venner i Maries historie. - Hvil i småstykker: Udslet dine fjender på ingen tid ved at træne i Maries figurvejledninger.