Skullgirls: Black Dahlia
Behersk det truende arsenal hos Medici'ernes mest afsporede snigmorder: BLACK DAHLIA! Kæmp dig vej gennem Skullgirls-figurerne med din våbenarm, skjulte savklinger og ondskabsfuld hån. - Er du ikke underholdt?! Giv alle en ordentlig forestilling i Bunny Burrow, Black Dahlias hule. - Oh ho ho ho~! Imponér dine modstandere med 29 skræmmende paletter. - Glæd dig over det hævnfyldte kaos i Black Dahlias helt nye historiespiltype. - Bliv en mestersnigmorder med hjælp fra Black Dahlias nye figurvejledninger!