Skull and Bones Seasonal Boatload
Modtag eksklusive pyntegenstande samt 6.000 plus 1.800 guld. Pyntegenstande inkluderer et kæledyr og en emote. Guld kan bruges til at købe kosmetiske genstande til dit skib og din kaptajn samt andre spilgenstande fra butikken.