Skibsladning med guld (15000)
Battle Islands 15000 guld (præmievaluta) Køb en Skibsladning med guld til dit skatkammer i Battle Islands. Guld giver dig mulighed for øjeblikkeligt at færdiggøre konstruktion og hurtigt styrke din frontlinje!