Siren Supremacy-pakke
Udvid din Vault-jagende oplevelse med en frisk ny stil! Denne pakke indeholder Ascendant-hovedet og Ethereal-overfladen til Siren – hold øje med dem i menuen Character customization! Dette indhold er ikke inkluderet i Season Pass.