Siren Domination-pakke
Udvid din Vault-jagende oplevelse med en frisk ny stil! Denne pakke indeholder Pigtail Pugilist-hovedet og Love and Death-overfladen til Siren – hold øje med dem i menuen Character customization! Dette indhold er ikke inkluderet i Season Pass.