SINNER: Sacrifice for Redemption
Sinner: Sacrifice for Redemption er en boss kamp-fokuseret action-RPG. Stå ansigt til ansigt med otte forskrækkelige monstre, hvoraf de syv første som hver er baseret på de syv dødssynder kan blive kæmpet imod i hvlken som helst orden du vil! Før hvert storstået slag er du nødt til at ofre styrke, udstyr eller evner for at kunne fortsætte, så hver kamp bliver hårdrere end de tidligere som imens du kæmper imod selve inkarnationen af synd. En ensom kriger står på en fremmed kyst, med et uklart sind og en glemt fortid, men en ustoppelig kraft driver ham til at fortsætte. Han er Adam, skyldig af stor synd, og han er tiltrukket til dette sted af kræfter der er lige så hemmelige som de er forfærdelige. Imens hans hjem, Kongeriget Cavanis, besudler sig i blasfemiske handlinger, er Adam nødt til at overkomme en serie af prøver i hans desperate søgen efter forladelse. Stig op fra dybet af et smuldrende kongerige og stå imod udfordringen ved at besejre evigt-sværere dæmoniske modstandere. Vælg aspekter af dig selv som du skal svække før du går imod repræsentanterne af synd. Inspireret af klassiske boss-battlers og moderne skill-baserede action RPG'er med et hint af gotisk anime stil og horror historiefortælling, Sinner er en spænende, nervepirrende og yderst udfordrende oplevelse.