Shovel Knight: Treasure Trove
Shovel Knight: Treasure Trove er den samlede, komplette udgave af Shovel Knight – en forrygende serie af action-adventurespil i den klassiske stil. Den er rig på både fantastisk indhold, uforglemmelige figurer og lækker retroæstetik med 8-bit-inspiration! Løb, spring og kæmp som Shovel Knight, der med sit skovlsværd begiver sig ud for at blive genforenet med sin udkårne. Nedlæg afskyelige riddere fra Order of No Quarter, og konfrontér deres faretruende leder, The Enchantress. Men der er meget mere! Shovel Knight: Treasure Trove består også af fire ekstra spil! Prøv kræfter med Plague Knight, Specter Knight og King Knight på deres helt egne eventyr, eller kæmp mod andre spillere i Showdown for fire spillere. Samlet udgør de en storslået og forrygende saga! Med Shovel Knight: Treasure Trove får du det hele. Spil sammen med en ven i de samarbejdsbaserede Shovel of Hope-kampagner, vis dit værd i omfattende udfordringer, kæmp sammen med andre i Showdown, eller lav om på spillet med Body Swap-funktionen. Forsvar skovlens dyder, få relikvier og rigdomme, og lær alt om skovlens retfærdighed! Inkluderer: Shovel Knight: Shovel of Hope – Forbered dit skovl-sværd og grav dig ned i eventyret, som startede det hele! Spring, bekæmp fjender og opdag skatte, mens du er på mission for at besejre Order of No Quarter og deres ondsindede leder, Troldkvinden. Shovel Knight: Plague of Shadows – Klargør dine eliksirer og bliv den vanvittige alkymist, Plague Knight, der altid forsøger at brygge den perfekte eliksir! Kombinder bombe-dele for at skabe hjemmelavede kombinationer, opdag nye genstande, områder og bosses og måske ligefrem en sprudlende romance. Shovel Knight: Specter of Torment – Hidkald din le i forhistorien til Shovel Knight! Styr Specter Knight, så han kan storme gennem helt nydesignede levels ved at klatre på vægge, beherske et nyt våbenarsenal og skære fjenderne i strimler. Bliv manden med leen, opdag din melankolske fortid og rekruttér Order of No Quarter! Shovel Knight: King of Cards – Ifør dig King Knights gyldne støvler i det største og mest kongelige Shovel Knight-spil af dem alle! Spring, skub løs med skulderen, saml nye genstande, og find den rette strategi på din vej gennem denne forhistorie, hvor du kæmper for at blive King of Cards! Shovel Knight Showdown – Duellér mod fire spillere lokalt, og skynd dig at indsamle ædelsten. Eller styr din yndlingsfigur, og fordyb dig i Story-spiltypen! Lær de forskellige tricks, gå på opdagelse blandt utallige genstande og steder, og glæd dig til nye overraskelser i dette platform-kampspil.