Shotgun King: The Final Checkmate
Det er skak, men du har erstattet hele din hær med et royalt haglgevær. Et unikt roguelike-strategispil, baseret på det tidløse, klassiske skakbræt. Du er den sorte konge, men hele din hær er gået over til de hvide brikkers side. Nu har du intet andet end dit royale haglgevær og din sårede stolthed. Nu skal du vise de hvide brikker, at de burde frygte kongen med haglgeværet. Shotgun King: The Final Checkmate er et unikt turbaseret roguelike-strategispil. Oplev bl.a.: Vælg omhyggeligt: Du kan vælge enten at flytte din konge eller skyde mod fjendens brikker, når det er din tur. Når du har skudt, skal du flytte igen for at lade dit haglgevær. Undgå skakmat: Dræb den hvide konge for at fuldføre banen og fortsætte til næste niveau! Styrk begge konger: Når du fuldfører en bane, opgraderer du din konge ... men også modstanderens! Et helt kongerige: 15 sværhedsgrader, en endeløs spiltype, en jagtspiltype og over 100 opgraderinger venter!