Ship of Fools - Water Garden Duo
New Fools er dukket op fra dammene. Water Garden-duoen er klar til at slutte sig til din besætning. Mikoi: Tryllebinder dig med smukke skalaer og havskumsharmonier. Med arvestykket, Glam Microphone, kan du overstyre din reflektionshandling for at frigøre en resonansbølge, men den skader også skibet. Noh: Har knurhår så skarpe som en kat-ana! Med deres arvestykke, Black Belt, kan du overstyre din reflektionshandling for at udføre et lyntrin.