Sherlock Holmes The Awakened - The Whispered Dreams Side Quest Pack
Lås op for spændende sideskrin, der udvider den opvågnedes verden ud over hovedeventyret. Nyd nye historier, mysterier og undersøgelser, som helt sikkert vil stille din sult efter mere detektivopgaver. Du skal bruge alle dine efterforskningsevner for at opklare disse forvirrende mysterier og afdække de ekstraordinære sandheder bag dem. Downloadbart indhold omfatter følgende quests: Hjemsøgt hus Andre guder Børns drømme Sølv strøm Frøer i væggene Fordømte folk Dette Downloadbart indhold omfatter også kosmetiksæt i Detektivs garderobe med følgende genstande: Pestlægedragt + masker Stilfuldt jakkesæt Lilla vest Heksemesters hat Vogels briller Watsons stilfulde jakkesæt Et perfekt supplement til den spændende hovedfortælling, Whispered Dreams Side Quest Pack føjer seks ekstra sager til Den opvågnede.