Sherlock Holmes The Awakened – Deluxe udgave
Deluxe-udgaven inkluderer: - Sherlock Holmes The Awakened - Whispered Dreams Side Quest Pack Kildre dine nerver med et Lovecraft-eventyr, der er genskabt fra bunden med moderne grafik og gameplay. Bliv Sherlock Holmes, og find dig selv i hjertet af den skræmmende Cthulhu Mythos, mens du efterforsker en række mystiske forsvindinger i hele Europa og USA. En crossover mellem Lovecraft og Sherlock Holmes, The Awakened vil få dig til at konfrontere den legendariske Cthulhu Mythos. Undersøg en række mystiske forsvindinger, der åbenbar er forbundet med en mørk kult, der tilbeder en Gammel Gud. Uanset deres plan, må du sætte en stopper for den... eller står over for alvorlige konsekvenser. For første gang i sit liv er Sherlock virkelig bange. En mand med rationel tænkning og et skarpt sind, han møder et væsen fra livet efter dette, der trodser logikken, og hans opdagelse er lige så lærerig som den er ødelæggende. Søgen efter sandheden bringer Sherlock på randen af sindssyge, og dette er den eneste historie, som Watson aldrig vil offentliggøre. Handlingen finder sted i 1882, og The Awakened kaster lys over, hvordan Sherlock og John, som kun var værelseskammerater på det tidspunkt, blev en verdenskendt duo, der efterforsker forbrydelser. Vigtige spørgsmål - Udforsk Cthulhu-myterne om H.P. Lovecraft og møder Gamle Rædsler ud over menneskelig forståelse. - Bekæmp den vanviddet, der kommer, ved at søge efter svar på spørgsmål, der ikke har nogen rationel forklaring - Find spor, der vil guide dig gennem den berømte Baker Street i London, et psykiatrisk hospital i Schweiz, de farlige sumpe i Louisiana og meget mere. - Spilopdatering 2008: Genopbygget fra bunden i Unreal Engine, The Awakened kan prale af avanceret grafik og animation, en udvidet historie, adskillige sidemissioner og ny mekanik, inklusive unikt sindssyge-gameplay.