Shenmue
Du er Ryo, en ung mand, som forsøger at løse mysteriet om faderens død. Shenmue indeholder en ægte, levende verden, hvor figurerne eksisterer i deres egen tidslinje, og næsten alle objekter kan manipuleres og bruges. Du skal lære nye nærkampsteknikker, interagere med hundredvis af figurer og løse masser af hjernevridere. Den bedste Shenmue-oplevelse: – Opdateres brugergrænseflade – Moderne eller klassisk styring – Lyd på japansk for første gang til det globale publikum – Fuldt skalerbare skærmopløsninger En episk legende: – En historie om hævn på stor skala – Du skal løse mysteriet om mordet på din far – En uforglemmelig oplevelse Verdenen føles levende: – Du kan tale med alle. Find spor i verdenen – NPC'erne lever deres eget liv efter deres egen tidsplan – Tro gengivelser af 1980'ernes Japan og Hong Kong – Man kan også fordrive tiden med arkadespil, samleobjekter, andeløb og meget mere Sagaen begynder ... igen.