Shalnor Legends & Sequel Bundle
Det første spil: I håb om at bevise sig selv for gudinden Illeria og blive hendes mester, har den unge alf Rynna vovet sig ind i de hellige lande. På dette smukke og alligevel forræderiske sted kan man kun tage af sted ved at afslutte den retssag, som gudinden selv havde designet. Efterfølgeren: Historien begynder med, at vores unge helt styrtlander på kysten af Thunder Island. I dette forræderiske, men tropisk smukke tilflugtssted, opdager han en artefakt med enorm kraft. Efter at have realiseret artefaktens sande potentiale, begiver han sig ud på en rejse fyldt med udfordringer og strabadser for at frigøre dens fulde kraft.