Shadows: Awakening - The Chromaton Chronicles
Ved Tholes nordlige grænse ligger det mystiske Arcanum-laboratorium – et for længst forladt sted berygtet for ryggesløse magiske eksperimenter. Ét af de eksperimenter som de tholeanske troldmænd udførte involverede den farlige energi kendt som Chromaton. Det siges at den har evnen til at gøre metal levende, men troldmændene havde ikke tænkt over faren ved at bringe den uraffinerede essens i kontakt med deres egne kroppe. Måske lykkedes eksperimentet; måske gik det grueligt galt. Resultatet er aldrig blevet beskrevet ... før nu. - Tholean Arcanum – Træd ind i Arcanum-laboratoriet, et nyt område med udfordrende hovedbrud, opgaver og information om resterne af de omstridte eksperimenter udført i de sidste dage af Thole. Frigiv de tholeanske troldmænds forpinte sjæle, og følg efter dem igennem skyggerne for at afsløre deres grumme intentioner. - Levende metal – Saml delene til Chromatonhjertet, og pust liv i Chromatongolemen – en helt ny ledsager med frygtelig styrke. - Et nyt liv – Begynd forfra med at finde Chromatongolemens hoved, eller vend tilbage til Thole med dine eksisterende ledsagere for at tilføje golemen til din gruppe.