Shadow of the Tomb Raider
Oplev Lara Croft blive til Tomb Raider. I Shadow of the Tomb Raider må Lara overleve en dødbringende jungle, frygtindgydende gravkamre og sin mørkeste stund for at redde verden fra en mayansk apokalypse og blive den Tomb Raider, som hun var født til at blive. Overlev: Lær at mestre junglen for at overleve. Udforsk oversvømmede slugter og tunnelsystemer. Bliv ét med junglen: Lara må lære at bruge junglen til sin fordel, så hun kan slå til pludseligt og forsvinde som en jaguar og indgyde frygt i fjenderne for at sprede kaos. Opdag dystre og brutale gravkamre: Frygtindgydende gravkamre fyldt med dødbringende hjernevridere kræver avancerede bevægelsesteknikker at nå. Afdæk den levende historie: Find en skjult by, og udforsk det største Tomb Raider-centrum nogensinder.