Shadow of the Tomb Raider – Våben: Umbrage 3-80
Køb Umbrage 3-80-riflen til Shadow of the Tomb Raider. De lyddæmpede skud giver fjenderne et akut tilfælde af blyforgiftning, uden at dine allierede i nærheden aner, hvad der foregår.