Shadow of the Tomb Raider – Våben: Grip of Fear
Tag et fast greb om Grip of Fear til Shadow of the Tomb Raider. Designet er optimeret til klatring og kamp. Det er mere sandsynligt, at fjenderne slås til jorden, og at de bliver nede længere.