Shadow of the Tomb Raider – udvidelsen "The Nightmare"
Du skal opdage den hemmelighed, som Uchu ikke har fortalt til nogen andre! Lara vil have fingrene i et mægtigt og mystisk våben og skal derfor besejre en helt ny udfordringsgrav, kæmpe mod fjender, som ligner nogle hun set før, og møde den farligste fjende af alle: Hende selv.