Shadow of the Tomb Raider – The Serpent's Heart – udvidelse
Du skal håndtere følgerne af et mislykket oprør! I forsøget på at redde oprørerne skal Lara Croft kæmpe sig gennem en komplet ukendt udfordringsgrav, infiltrere fjendens kaserne og konfrontere fjenderne direkte i deres skjulested i bjergene.