Shadow of the Tomb Raider – The Grand Caiman
En brutal gud truer de udskyldige indbyggere i landsbyen San Juan i Shadows of the Tomb Raider – The Grand Caiman. I sit forsøg på at beskytte de lokale mod Trinity skal Lara Croft jage lejesoldater, overvinde en ny vulkanisk grav og overleve den skjulte dødelige overraskelse derinde. Nu kan du slippe helvedes kræfter løs på fjenderne med Force of Chaos Gear-pakken. Du kan blæse fjenderne i småstykker med Whispering Scourge. Dette lyddæmpede haglgevær giver dig overtaget på fjenderne – og du kan hurtigt sende dem mod en etværelses med låg. Du kan springe ind i kampen med Reptile Hide-dragten, som har plader, der beskytter mod projektiler, og er lavet af hukommelsesstof, der øger erfaringen fra de såkaldte "assault kills".