Shadow of the Tomb Raider – Force of Chaos Gear-pakken
Nu kan du slippe helvedes kræfter løs med Force of Chaos Gear-pakken. Du får Reptile Hide-dragten, som har plader, der beskytter mod projektiler, og er lavet af hukommelsesstof, der øger erfaringen fra de såkaldte "assault kills". Desuden finder du Whispering Scourge, som er et lyddæmpet haglgevær, som giver dig overtaget mod fjenderne.