Shadow of the Tomb Raider – Dragt: Sinchi Chiqa Battle Dress
Køb Sinchi Chiqa Battle Dress til Shadow of the Tomb Raider. Med den kan man lave mere ammunition, og den reducerer skade fra projektilvåben ved hjælp af de alsidige plader.