Shadow of the Ninja - Reborn
Året er 2029. En brutal, dystopisk fremtid. Det er op til to af nattens krigere at redde nationen! Efter 33 år i skyggerne kan du godt gøre dig klar til at se et legendarisk actioneventyr i et helt nyt lys! Spillet har aldrig set og kørt så flot – Shadow of the Ninja - Reborn er Tengo Projects genfortælling af en kultklassiker, som mange fans har glædet sig til. I dette nervepirrende actioneventyr skal du bruge din katana og en masse andre våben fra et galleri, der er blevet meget udvidet siden NES-originalen, samt dine akrobatiske ninjaevner til at kæmpe mod en horde af mægtige fjender. Men udfordringerne slutter ikke her! 6 komplekse, omfattende og mesterligt designede baner tester dine talenter med listige fælder og udfordrende platformshovedbrud. Shadow of the Ninja - Reborn blev hyldet som et af de bedste samarbejdsspil for to spillere i sin tid, og du kan stadig spille lokalt sammen i rollerne som de legendariske ninjaer Hayate og Kaede. Foruden Tengo Projects bidrag indeholder denne genfortælling også musik fra Iku Mizutani, stjernekomponisten, der hjælp med at skabe den ikoniske Natsume-lyd og flere anerkendte numre for forskellige NES-spil. Fans af Mizutani og retro-gamere verden over vil glæde sig over at høre hans velkendte guitarriffs og nervepirrende retromelodier! Vores frygtløse helte, Hayate og Kaede, har fået et gevaldigt visuelt løft fra deres gamle 8-bit-modeller. Og forbedringerne stopper ikke her: Fra dødbringende fjender til mindst lige så dødbringende baner – Hver eneste del af spillet er loyalt blevet genskabt i fantastiske detaljer. Så du kan roligt forsvinde ind i skyggerne og hakke dig vej gennem den farlige betonjungle i den dystre dystopi-perle, Shadow of the Ninja - Reborn!