Serious Sam Collection
Træd i den legendariske actionhelt Sam "Serious" Stones fodspor og oplev et af de mest eksplosive skydespil nogensinde, hvor du skal redde hele verden fra en nådesløs invasion fra rummet. Besøg ruinerne af oldtidens Egypten og drag gennem Sydamerikas farverige omgivelser, mens du bekæmper endeløse horder af fjender, og benytter et særdeles destruktivt arsenal, herunder jagtgeværer, kraftige lasere, raketudstyr samt en enorm kanon og en ikonisk minikanon. Træt af at spille alene? Gå i krig mod Mentals horde med op til 16 spillere online eller 4 spillere i lokal co-op, mens du skyder dig vej gennem Campaign eller Stand-alone overlevelsestilstand. Endelig kan du teste dine evner mod andre spillere i klassisk multiplayer, herunder Deathmatch, Team Deathmatch og meget mere. Serious Sam Collection indeholder alt indhold fra Serious Sam HD: The First Encounter, Serious Sam HD: The Second Encounter og Serious Sam 3: BFE, herunder udvidelserne The Legend of the Beast og Jewel of the Nile.