Serial Cleaners - Dino Park
Rengør gerningsstederne på en mystisk ø beboet af dinosaurer i Serial Cleaners - Dino Park DLC. Afslør sandheden om øen, dens ejere og de forvoksede øgler, som man troede var uddøde. Oplev 4 nye kort, der hver især har en særskilt stil og unikke mål. Find samlerobjekter, gennemfør udfordringer og få trofæer. Men pas på - dinosaurer æder rent faktisk mennesker.