Serahs våben: Azrael
Et nyt våben til Serah. Opkaldt efter sjæleenglen, og det siges at have kraften til at ændre skæbnen. Forøger kædebonusser.Kan fås i Chocolina's Shop. Forbedrede versioner af dette våben vil også være tilgængelige.