Serahs kostume: Beachwear
Et nyt kostume til Serah. Det perfekte kostume til at slikke sol og være sammen med vennerne på New Bodhums bredder.Vælg kostumer fra hovedmenuen til at skifte tøj. Nye kostumer vil ikke blive vist på figurerne under visse filmklip og historiesekvenser.