Serahs dragt: Stil og stål
En ny dragt til Serah. Dette kostume, som er designet af det populære medlem af idolgruppen, Yuko Oshima, blev gennem afstemning valgt af fans.Vælg Dragter fra hovedmenuen for at skifte pålædning. Nye dragter vises ikke på figurerne i visse mellemsekvenser og handlingssekvenser.