Seeds of Resilience
Byg en landsby på en øde ø, og forbered dig på nådesløse naturkatastrofer! Lær at vælge de rigtige ting, forstå naturens mønstre, brug ægte middelalderlig konstruktion og håndværksteknikker i dette turbaserede management-spil. Byg din civilisation trin for trin: Fra stenakser og sheltere til mekaniserede værksteder drevet af vandhjul! Alt sammen med realistiske teknologier og konstruktioner.