Sébastien Loeb Rally EVO - Class S The Prototypes
Vi giver dig muligheden for at omskrive historien! Lancia ECV, Toyota 222D, Vauxhall Astra 4S og Peugeot Quasar som du aldrig har set dem før! Prototype-klassen består af fire biler, man aldrig før har oplevet på banen. Disse biler venter på, at du viser resten af verden, hvor uvurderlige de er! Download udvidelsespakken, og giv dem en ny fremtid!