Seasonal Outfits Set
En særlig leverance fra byen med et nyt look til hver sæson! Tilpas din figur med de fire følgende: - Forårets ko-digan (Spring Cow-digan): Se helt uimodståelig ud! - Sommerregnjakke (Summer Raincoat): Se vandtjekket ud i ethvert uvejr! - Efterårsflyverjakke (Autumn Aviator Jacket): Du kan ikke være i dårligt humør i dette efterårsantræk! - Vinterlig sømandsjakke (Winter Peacoat): Gør selv de koldeste vinde nærmest hyggelige! *Disse genstande vil dukke op i din kommode, når du har accepteret den via den blå kasse foran dit hus. *Hovedudstyr kan benyttes ved at vælge det som en frisure. *Outfits kan skiftes ved at bruge spejlet eller kommoden i dit hus.