Season Two – Stage One Liveries
Season 2 – Stage 1: udseender. Denne pakke til Season Two giver dig et naturligt geometrisk mønster til DiRT Rally 2.0 inspireret af de skønne landskaber. Designet kan bruges på fem biler i spillet.