Season 3 Week 7 Yas Marina RX
"Denne særligt tekniske og udfordrende rallycross-bane er en nyhed i 2019, der befinder sig i den første sektion af Yas Marina Circuit, som er designet af Hermann Tilke. Denne kombination af publikumpladser, der er pakket rundt om stramme sving, og en ultrahurtig Joker-sektion giver kørerne nervpirrende overhalingsmuligheder og skaber en gladiatoragtig stadionstemning."