Season 3 Stage 3 Livery Pack
Denne sæson tre-designpakke indeholder en samling af særlige designs, så din bil kan skille sig ud fra konkurrenterne, når du kører. Dette design kan bruges på et bestemt antal biler i spillet og kan bruges i alle spiltyper på de relevante biler.