Sea of Stars
Sea of Stars lover Sabotages umiskendelige stil til alle systemer, og spillet moderniserer klassisk RPG med turbaseret kamp, historiefortælling, udforskning og interaktioner med omgivelserne, mens det stadig byder på lun nostalgi og god, gammeldags sjov.